Deel jouw TOPdesk best practices en leer van de ervaringen van anderen. Samen zorgen we voor slimme oplossingen en efficiënter werken.
Recently active
Goedemiddag allen, Ik ben op zoek naar een stuk dashboarding wat je op een extern scherm zou kunnen tonen. We werken met een implementatie afdeling die wijzigingen doorvoeren die impact hebben op de operations. Bij de operations willen we een scherm / dashboard hebben met de wijzigingen die impact hebben. Weet iemand of hier een oplossing voor is? Zo ja, dan hoor ik het graag!
Hoi Robin hier!Soms ben je bezig in TOPdesk en kom je iets tegen waarvan je dacht…. Waarom heb ik dit nooit eerder gebruikt….. Ookal is het nog zo voor de hand liggend…. Misschien is het dus heel gebruikelijk om dit te gebruiken, maar ik deed dit eigenlijk nooit... Ik had vorige week zo een besef momentje. Wij bij HWW doen ontzettend veel wijzigingen, en daarbij komen ook heel veel wijzigingsactiviteiten kijken. Zoals het controleren van contracten. Hierbij hoeven we enkel snel de naam te controleren met AFAS. Elke keer opende wij een wijziging, dan de activiteit, dan afsluiten, dan de volgende wijziging… En blijkbaar hoeft dit dus niet… Dit staat rechtsboven in de wijziginsactiviteitenAls je namelijk op bovenstaand knopje klikt krijg je een lijst met alle activiteiten….ohja… En met bovenstaande kan je vervolgens alle activiteiten op afgerond zetten.,… Ik hoop dat ik misschien een paar mensen een hoop klikwerk ga besparen, net zoals bij mij dus.
Ben je klaar met handmatig meldingen afsluiten? Met KI 11138 kun je instellen dat meldingen na de status Opgelost automatisch sluiten – inclusief een update naar de melder.✅ Scheelt repetitief werk✅ Houdt je overzicht schoon✅ Zorgt voor een consistente afhandelingWie gebruikt deze automation al?Deel je ervaring in de comments:Hoeveel tijd scheelt het jou? Heb je nog tips of valkuilen ontdekt? Zou je het iedereen aanraden?
Een gevolg van de veranderende instellingen voor bestandsbeheer is dat je mogelijk een configuratie gebruikt die niet meer past bij de nieuwe opzet van deze instellingen. Daarom moesten we voor sommige klanten bepaalde instellingen uitschakelen.Om deze reden raden wij iedereen aan om de instellingen voor bestandsbeheer te controleren. Zo zorg je ervoor dat je verantwoordelijk blijft omgaan met gegevens in jouw TOPdesk-omgeving.
Already have an account? Login
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.