Skip to main content

Handigheidje Change management

• February 5, 2026
  • 2 replies
  • 49 views

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Robin hier!

Soms ben je bezig in TOPdesk en kom je iets tegen waarvan je dacht…. Waarom heb ik dit nooit eerder gebruikt….. Ookal is het nog zo voor de hand liggend….  Misschien is het dus heel gebruikelijk om dit te gebruiken, maar ik deed dit eigenlijk nooit...

Ik had vorige week zo een besef momentje. Wij bij HWW doen ontzettend veel wijzigingen, en daarbij komen ook heel veel wijzigingsactiviteiten kijken. Zoals het controleren van contracten. Hierbij hoeven we enkel snel de naam te controleren met AFAS. 

Elke keer opende wij een wijziging, dan de activiteit, dan afsluiten, dan de volgende wijziging… En blijkbaar hoeft dit dus niet…

Dit staat rechtsboven in de wijziginsactiviteiten

Als je namelijk op bovenstaand knopje klikt krijg je een lijst met alle activiteiten….ohja…

En met bovenstaande kan je vervolgens alle activiteiten op afgerond zetten.,…

Ik hoop dat ik misschien een paar mensen een hoop klikwerk ga besparen, net zoals bij mij dus.

2 replies

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Zeker een handige tip. Ik gebruikte hem ook vaak met de bestellingen die diverse stappen in serie heeft. Dan moet je alleen tussendoor opslaan.

Maar mocht je dit nog niet hebben gebruikt dan is het zeker een hele vereenvoudiging.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+9
  • Author
  • Contributor
  • February 5, 2026

Zeker een handige tip. Ik gebruikte hem ook vaak met de bestellingen die diverse stappen in serie heeft. Dan moet je alleen tussendoor opslaan.

Maar mocht je dit nog niet hebben gebruikt dan is het zeker een hele vereenvoudiging.

Ja zeg dat wel! echt een verademing pfff