Er zitten in Topdesk meerdere manieren om je to-do's te ordenen. Je kan de takenwidget per groep gebruiken. Daarin zie je al je taken per groep. In het kanbanbord kan je ze ordenen per status en in de takenlijst zie je ze allemaal onder elkaar gesorteerd op datum.
Stellen jullie deze allemaal open voor je eindgebruikers en laat je hen zelf bepalen welke ze gebruiken? Of hebben jullie afspraken gemaakt welk bord je waarvoor gebruikt? Welke is het meest/minst favoriet en waarom?
