Hallo!
Ik heb al even gezocht in de beschikbare documentatie van TOPdesk, maar kom er nog niet helemaal uit. Heeft er iemand ervaring met het automatisch toekennen van een behandelaarsgroep aan een melding, op basis van een antwoord dat in het formulier in het SSP is gegeven?
Dus stel vraag 1 heeft als antwoord opties A, B, C en D
Wordt antwoord A gegeven? Dan wordt aan de melding automatisch behandelaarsgroep 1 gekoppeld, wordt antwoord B gegeven dan wordt automatisch behandelaarsgroep 2 gekoppeld etc.
Mocht iemand ervaring hebben hoe dit aan te pakken (ik vermoed met acties) dan verneem ik dat graag!
Het zou mij ook helpen als ik aan de (sub)categorieen standaard behandelaarsgroepen kan toekennen, maar voor zover ik kan zien kan ik alleen individuele behandelaars aan categorieen koppelen en geen behandelaarsgroepen.


