Is er iets gewijzigd voor het zoeken in het middelenoverzicht?
Omdat je (nog) niet kunt zoeken in de Geschiedenis widget bij een middel, gebruiken wij het veld Opmerkingen veel om gegevens historisch bij te houden. Dus als iemand iets inlevert, dan komt dat in de opmerking te staan. Als het middel vervolgens weer uitgegeven wordt, dan komt dat in een regel boven de vorige regel te staan in de opmerkingen. Dit laatste hoeft in principe niet omdat je die ook op naam toewijst, maar als dat per ongeluk vergeten wordt, dan kun je het altijd nog via de opmerkingen terugvinden.
Voorheen kon ik in het zoekvenster snel even op een naam zoeken en dan vond ik alle middelen die iemand ingeleverd had. Sinds ongeveer een week (heb ik het idee) werkt dat niet meer of niet goed. Het maakt niet uit of je met of zonder wildcard teken zoekt. ID's van middelen zoeken gaat wel goed en ook als je zoekt op bijv. merk/type dat bij het middel horen. Toewijzing lijkt ook in het zoeken meegenomen te worden, maar het opmerkingenveld dus niet (meer). Ik ervaar ook problemen met typen in het zoekvak. Als ik wat intik dan wordt soms een deel vanzelf weer weggehaald (dat probleem heeft zich lang geleden ook al voor gedaan, maar was toen ineens opgelost). Dit geldt voor zowel cijfers als letters. Zou aan het toetsenbord kunnen liggen, maar ik ervaar dat op andere plekken binnen Topdesk of andere programma's niet, dus krijg echt het idee dat het in dat veld zit.
Hebben anderen hier ook last van?
Update 5-2-2026: De problemen met typen ervaren mijn helpdeskcollega's ook.