Wie kan mij helpen aan een oplossing voor het onderstaande. We hebben een formulier in de SSP waar een aantal vragen in staan, waar een sjabloon aan gekoppeld zit. Het kan zich voordoen als er bij een vraag het antwoord “ja” is, dan moet er een activiteit geactiveerd worden, zo heb ik het nu. Die activiteit mag niet de hoofdmelding tegenhouden, die al zichtbaar zijn voor andere behandelaars. Is het ook mogelijk bij die keuze een andere wijziging aan te maken? (erg lastig om het probleem te beschrijven) Wij gebruiken dit in het IDU proces. Als voorbeeld; in het formulier kan de teamleider aangeven welke applicaties voor het Socaal Domein de nieuwe medewerker moet hebben, daar is in opgenomen SUWInet. na het indienen van de het formulier kan de applicatiebeheerder voor het Sociaal domein alles inrichten behalve SUWInet. Dit gebeurd doormiddel van een wijziging. Indien er Suwi gekozen is start er een activiteit. Hoe kan ik voorkomen dat de wijziging pas zichtbaar is nadat de activiteit afgerond is?
Question
Wijzigingsbeheer
Login to the community
No account yet? Create an account
Login with your MyTOPdesk account
Log inor
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.