Ik ben op zoek naar een actie of mogelijkheid om na het aanmaken van een wijzigingsactiviteit, die ook weer automatisch te sluiten en een mail gaat sturen naar een persoon in de organisatie die niet de aanmelder en geen behandelaar is in TOPdesk, maar wel één of meerdere actie(s) moet gaan uitvoeren.
De activiteit (WA) is optioneel, maar als die na goedkeuren gestart word, moet ik nu handmatig de status aanpassen en wordt automatisch de mail verzonden. ik zou dit graag willen automatiseren. Kan dit?

