Skip to main content
Question

Uitklappen van meldingen

• February 13, 2026
  • 3 replies
  • 43 views

MartijnB
Forum|alt.badge.img+2

Goedemorgen mede communiters.

Vraagje, Alle meldingen komen binnen met een heel klein verzoekveld wat altijd uitgeklapt moet worden. Ik heb dit al eerder aan Topdesk zelf gevraagd of dit anders kan worden gebouwd, maar dat is inmiddels al een tijdje geleden.

Heeft iemand hier een oplossing voor dat je gewoon de hele vraag ziet? Het wordt door al onze behandelaars gezien als een extra onnodige klik wat de gebruikersvriendelijkheid niet bevorderd, zeker bij een nieuwe melding. 

3 replies

Forum|alt.badge.img+7

Hi ​@MartijnB,

Helaas, ik heb hier geen oplossing voor. Dit is hardcoded in TOPdesk, wat enkel en alleen TOPdesk kan aanpassen. Eerlijk gezegd, hoor ik binnen onze organisatie hier niemand over klagen.

Het zijn voornamelijk incidenten die via de mail import, aangemaakt zijn, of incidenten via middels een SSP formulier met ontzettend veel vragen.

Mijn advies, laat je feedback vooral hier achter: tip.topdesk.com/c/206-incident-interface-renewal. Dan komt het bij de juiste product owner terecht.

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

@MartijnB precies wat ​@Rico Roodenburg  zegt, laat je feedback daar achter. Ik heb eerste ontwerpen gezien van de nieuwe interface, maar weet eigenlijk niet of dit hier in meegenomen is. Maar alle feedback die je hebt op de incident interface kan je het bete daar achter laten. 

MartijnB
Forum|alt.badge.img+2
  • Author
  • Starter
  • February 25, 2026

Goed idee ​@Rico Roodenburg. Ik heb mijn feedback er meteen achtergelaten.