Ik heb gezocht in alle documentatie maar ik kan het niet vinden. Vandaar mijn vraag.
In de persoonskaart staat 2 keer afdeling. Weet iemand het verschil tussen deze 2?
Het heeft daadwerkelijk wel verschil welke ik aanvink.

Ik hoor het graag!
Ik heb gezocht in alle documentatie maar ik kan het niet vinden. Vandaar mijn vraag.
In de persoonskaart staat 2 keer afdeling. Weet iemand het verschil tussen deze 2?
Het heeft daadwerkelijk wel verschil welke ik aanvink.

Ik hoor het graag!
Best answer by Huibert Harmanny
Lees het zo:
afdelingsmanager: kan alleen autorisaties van medewerkers op eigen afdeling goedkeuren
budgethouder: kan autorisaties goedkeuren die binnen de eigen budgetverantwoordelijkheid vallen (dus ook als de aanvraag komt van een medewerker waar deze manager niet een direct leidinggevende van is)
locatiemanager: kan autorisaties van alle medewerker op de locatie goedkeuren (dus ook als de aanvraag komt van een medewerker waar deze manager niet een direct leidinggevende van is)
alles: it's all in the name, deze kan alle autorisatieaanvragen goedkeuren, maakt niet uit waar ze vandaan komen.
Bij autorisatiestap geef je aan wie de autorisatievraag moet krijgen. Op de persoonskaart geef je aan of deze persoon die autorisatie ook mag behandelen.
No account yet? Create an account
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.