Ik heb een vraag over mail versturen uit een lijst e-mail adressen, die in Asset management staan in een aantekeningen veld.
Op dit moment hebben wij het zo ingericht dat we functieprofielen hebben staan in Configuratiebeheer. In het tablad informatie van zo'n kaart is een opmerkingen invulveld.
Deze hebben we gevuld met een aantal mailadressen.
Het functieprofiel wordt met aanmaken in het Object ID van een wijziging gezet.
Via een automatische mail actie vanuit een activiteit wordt er een mail verstuurd, die kijkt naar de mailadressen in dat opmerkingen veld. zodat alleen die mensen een mail krijgen.
De code is: [Wijzigingsnummer.Object_ID.Opmerking]
Helaas heeft dat veld een max van +/- 125 tekens
Hierdoor wil ik deze profielen gaan migreren naar Asset management, en dan een opmerkingen veld gebruiken, die ik met bijvoorbeeld 1000 tekens kan vullen.
Ik zit te zoeken, maar ik kan de code er niet voor vinden.
Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen.
Alles in Asset management beheren en meer mailadressen gebruiken.
Alvast bedankt
