Skip to main content
Solved

link mailactie authorisatie

• July 23, 2026
  • 4 replies
  • 47 views

Forum|alt.badge.img+1

Ik heb een mailactie gemaakt met de vraag aan de manager om een autorisatie-aanvraag te beoordelen. In deze mailactie wil ik gebruik maken van een link zodat ze direct op de autorisatie pagina terecht komen in het SSP. 

Dit werkt niet met de standaard link zoals ik die voor de aanmelder gebruik: [Systeem.Eigen_locatie.Website]/tas/public/ssp/content/detail/incident?unid=[-UNID-]

Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is en zo ja, welke link zou werken?

Alvast bedankt!

Best answer by Sanne Haller

Goedemorgen,

Ik vermoed dat het om een wijzigingsaanvraag gaat die goedgekeurd moet worden… In je gebruikte URL ga je naar een meldingenkaart… Dat gaat niet werken als het een wijziging betreft..

Om naar de wijziging te gaan; /tas/public/ssp/content/detail/change?unid=[-UNID-]
Om naar het autorisatie bord op het SSP te gaan: /tas/public/ssp/content/page/authorizationboard

4 replies

Forum|alt.badge.img+1

Ik denk maar weet niet zeker dat een behandelaar moet approven omdat je een kaart aanpast. Dus dan zou de url “secure” moeten zijn.

Sanne Haller
Forum|alt.badge.img+8
  • Inspirer
  • Answer
  • July 23, 2026

Goedemorgen,

Ik vermoed dat het om een wijzigingsaanvraag gaat die goedgekeurd moet worden… In je gebruikte URL ga je naar een meldingenkaart… Dat gaat niet werken als het een wijziging betreft..

Om naar de wijziging te gaan; /tas/public/ssp/content/detail/change?unid=[-UNID-]
Om naar het autorisatie bord op het SSP te gaan: /tas/public/ssp/content/page/authorizationboard

Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • New Member ⭐
  • July 23, 2026

Hoi Sanne, de link werkte gek genoeg ook wel voor een wijziging, maar dan alleen voor de persoon die de aanmelder was in het ssp. 

Maar de link die jij doorstuurt werkt perfect om inderdaad rechtstreeks op het autorisatie bord te komen, dan is ook voldoende voor mij! Bedankt!

edwintalsma
Forum|alt.badge.img+5
  • Explorer ⭐⭐⭐⭐⭐
  • July 23, 2026

Probleem is dat een mailactie in tegenstelling tot een mailsjabloon geen “eigen vestiging” kent dus je zult de volledige URL in je link moeten zetten.

Dus https://<topdeskomgeving>.topdesk.net/tas/public/ssp/content/detail/incident?unid=[-UNID-]