Skip to main content
Question

icoontjes in een subpage hebben een gek randje

• May 11, 2026
  • 2 replies
  • 19 views

Forum|alt.badge.img+1

Wij zijn sinds vandaag om gegaan naar de nieuwe SSP en ik zag dat de icoontjes een gek randje hebben bij een subpagina.
Heeft iemand hier een simpele oplossing voor om te zorgen dat een eigen icoontje niet de achtergrond kleur laat tonen in de hoeken?

2 replies

Joost Oostindie
Forum|alt.badge.img+4

Hi Nick,

Naar aanleiding van je vraag heb ik even zitten rondneuzen op het nieuwe portaal, alles qua instellingen bekeken en met verschillende type plaatjes gespeeld.

Het lijkt erop dat dit alleen bij alle afbeeldingen die je zelf upload het geval is.
Bij TOPdesk eigen plaatjes die je standaard kunt selecteren verschijnt het randje niet.
Daarnaast is het me opgevallen dat wanneer je voor de nieuwe ingebouwde optie voor dark mode kiest (rechtsboven in je persoonlijke instellingen) het randje niet zichtbaar is.

Er lijkt verder niets te zijn wat je hier verder aan kan doen om er voor te zorgen dat dit bij eigen gebruikte afbeeldingen niet zichtbaar is.

Het enige wat volgens mij nog resteert is om hier feedback op te geven aan TOPdesk zelf!

Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • New Member
  • May 11, 2026

Hoi ​@Joost Oostindie ,

Ik had hier zelf inderdaad ook al in liggen stoeien en de icoontjes van TOPdesk zelf hebben dat niet omdat ze de achtergrond kleur die je kiest gebruiken.
En dat gekke randje is de achtergrond kleur die je kiest in de SSP designer.

Dan ga ik even feedback richting TOPdesk sturen.

Bedankt voor het antwoord!