Skip to main content
Question

Het veld "Functie" toevoegen in een mailactie.

• February 17, 2026
  • 5 replies
  • 53 views

Forum|alt.badge.img+1

Hoi,

Ik probeer het het "Functie”, dat bij ons gevuld is op de behandelaarskaart, toe te voegen aan een mailactie.

Ik heb de waarde gevonden en reeds toegevoegd maar deze komt als een wit regel in de mail te staan, dus niet de ingevulde waarde. Heeft iemand hier ervaring mee? Gebruik ik het verkeerde invoeg veld?

5 replies

Sanne Haller
Forum|alt.badge.img+6
  • Contributor
  • February 17, 2026

De behandelaar (jij in dit geval) is ook de eerste lijn behandelaar van het ticket waar dit mailtje voor gemaakt is?

Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • New Member
  • February 17, 2026

Yep ik heb bij mij even het vinkje aangezet voor eerste lijn. Maar dit veranderd de uitkomst helaas niet.

Sanne Haller
Forum|alt.badge.img+6
  • Contributor
  • February 17, 2026

Yep ik heb bij mij even het vinkje aangezet voor eerste lijn. Maar dit veranderd de uitkomst helaas niet.

Ben jij ook op de melding (waar vanuit je de mail wil laten versturen) de eerste lijn behandelaar?

Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • New Member
  • February 18, 2026

Nee dat was ik in dit geval niet. Heb nu een testmail actie aangemaakt in de tweede lijn, melding op mijn naar gezet en nu komt gelukkig de functienaam wel in de mail. 

Wat ik nu alleen niet snap is dat de behandelaar in de eerste lijn waar ik het mee getest heb ook een functienaam heeft ingevuld op de behandelaarskaart. Ik zou dan verwachten dat de actie niet de naam pakt van de huidige gebruiker maar van de ingevulde behandelaar. 

Ga het nog even testen in de eerste lijn.

Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • New Member
  • February 19, 2026

Het werkt alleen als je zelf ingevuld staat als behandelaar.
Ik heb het dus werkend.