Skip to main content
Question

Ervaring gezocht!

• August 5, 2026
  • 1 reply
  • 58 views

Forum|alt.badge.img+1

Ervaringen gezocht!

Voor een ziekenhuis zijn we op zoek naar een organisatie (bij voorkeur 1.000+ medewerkers) die Facilitair heeft ingericht in TOPdesk en hier inmiddels ruime ervaring mee heeft.

De organisatie staat aan het begin van een implementatie (facilitair) en zou graag eens sparren met een organisatie die dit traject al heeft doorlopen. Het doel is om ervaringen uit te wisselen: welke keuzes zijn gemaakt, wat werkte goed en welke inzichten zouden jullie achteraf graag eerder hebben gehad?

Denk je dat jouw organisatie hiervoor een mooi praktijkvoorbeeld is en sta je open voor een gesprek? Laat dan een reactie achter onder deze post, dan neem ik contact met je op.

Alvast bedankt!

1 reply

Jacqueline 1969
Forum|alt.badge.img+1

Hallo Anouk,

Ik ben functioneel beheerder bij Firda. Wij zijn een onderwijsinstelling met inmiddels bijna 3000 medewerkers. Topdesk wordt bij ons ook door diverse facilitaire teams gebruikt voor o.a. de modules Meldingenbeheer, Wijzigingsbeheer, Asset Management, Operationeel Beheer, Bezoekersregistratie en Reserveringenbeheer. Wanneer je geïnteresseerd hoe e.e.a. bij ons is ingericht dan mag je contact met mij opnemen. 

Groeten,

Jacqueline Kromkamp
Functioneel beheerder I&I

jacqueline.kromkamp@firda.nl
088 060 3420
Aanwezig: maandag t/m donderdag