Skip to main content
Solved

Embedded content in kennisitem

• April 14, 2026
  • 4 replies
  • 33 views

Huibert Harmanny
Forum|alt.badge.img+4

Is het mogelijk om content embedded op te nemen in kennisitems?
We maken gebruik van Selfguide, het zou mooi zijn als we de instructies niet alleen via een link maar ook embedded kunnen tonen. Selfguide biedt dat aan via een iframe, kan ik dat in een kennisitem invoegen?

Best answer by Stefan van Opstal

We maken gebruik van Selfguide, het zou mooi zijn als we de instructies niet alleen via een link maar ook embedded kunnen tonen. Selfguide biedt dat aan via een iframe, kan ik dat in een kennisitem invoegen?

Helaas op dit moment niet. Dit is wel iets dat we in de toekomst willen ondersteunen. 

4 replies

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

@Stefan van Opstal kan jij hier wellicht iets meer over vertellen als product manager of dat mogelijk is? 

Stefan van Opstal
Employee
Forum|alt.badge.img+3

Helaas op dit moment niet. Dit is wel iets dat we in de toekomst willen ondersteunen. 

Huibert Harmanny
Forum|alt.badge.img+4

Dat is een duidelijk antwoord, scheelt mij verder zoeken. Bedankt! Kan ik het ergens als feature request inschieten?

Stefan van Opstal
Employee
Forum|alt.badge.img+3

Dat is een duidelijk antwoord, scheelt mij verder zoeken. Bedankt! Kan ik het ergens als feature request inschieten?

We hebben hiervoor al een item op onze roadmap staan. Die kan je hier vinden: https://tip.topdesk.com/c/42-embed-videos-in-ki-s

Het staat onder "under consideration" maar we zijn wel een stap verder dan dat. We willen dit echt gaan bouwen maar kunnen op dit moment nog geen datum noemen wanneer dit beschikbaar komt.