Skip to main content
Solved

e-mail manager vanuit een deelmelding

• May 18, 2026
  • 4 replies
  • 32 views

Forum|alt.badge.img+2

Wij willen graag vanuit een deelmelding als de streefdatum is bereikt de manager van de behandelaar een e-mail willen sturen.

Is er al iemand die dit heeft gerealiseerd? 

Vanuit een e-mail actie kan dit niet omdat er geen koppeling tussen de kaarten aanwezig is.

Hoor graag of er een actiereeks bestaat.

Best answer by Sanne Haller

Mocht je antwoord ja zijn op mijn vorige vraag, ik heb alvast een opzetje gemaakt:
Om tot het mailadres van de manager te komen, moet je eerst de behandelaar ophalen, dan kan je de persoon ophalen, waarna je de manager kan ophalen.

Je zou stap 1 en 2 kunnen samenvoegen, maar dacht deze manier is gemakkelijker te begrijpen voor als je beginnend bent met het werken met actiereeksen.

4 replies

Sanne Haller
Forum|alt.badge.img+8
  • Contributor
  • May 18, 2026

Wij willen graag vanuit een deelmelding als de streefdatum is bereikt de manager van de behandelaar een e-mail willen sturen.

Is er al iemand die dit heeft gerealiseerd? 

Vanuit een e-mail actie kan dit niet omdat er geen koppeling tussen de kaarten aanwezig is.

Hoor graag of er een actiereeks bestaat.

Met “Hoor graag of er een actiereeks bestaat” doel je op een actiereeks met een mailsjabloon die naar de manager van de behandelaar gestuurd wordt?

Sanne Haller
Forum|alt.badge.img+8
  • Contributor
  • Answer
  • May 18, 2026

Mocht je antwoord ja zijn op mijn vorige vraag, ik heb alvast een opzetje gemaakt:
Om tot het mailadres van de manager te komen, moet je eerst de behandelaar ophalen, dan kan je de persoon ophalen, waarna je de manager kan ophalen.

Je zou stap 1 en 2 kunnen samenvoegen, maar dacht deze manier is gemakkelijker te begrijpen voor als je beginnend bent met het werken met actiereeksen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Author
  • Starter
  • May 18, 2026

Dank voor de reactie en script.

Heb deze wat aangepast en het werkt voor ons.

Dank !!!!!!!!!!

Groet,

Derk-Jan Stoter

Gemeente Emmen

Sanne Haller
Forum|alt.badge.img+8
  • Contributor
  • May 18, 2026

Dank voor de reactie en script.

Heb deze wat aangepast en het werkt voor ons.

Dank !!!!!!!!!!

Groet,

Derk-Jan Stoter

Gemeente Emmen

Helemaal TOP(desk)