Skip to main content
Contributor
March 13, 2026

Beheren van nieuwe en veranderde functionaliteiten in TOPdesk

• March 13, 2026
  • 12 replies
  • 218 views

Wij hebben een SaaS-omgeving. Ik ben de enige functioneel beheerder van TOPdesk.

Ik probeer zoveel mogelijk de community te volgen, de roadmap bij te houden, informatie van TOPdesk te lezen en webinars te volgen. Ondanks dat merk ik dat ik het lastig vind om een goed overzicht te krijgen wanneer welke zaken veranderen. Ik heb dat onvoldoende onder controle.

Ik zou dat graag meer gestructureerd aangeboden krijgen.

Hoe gaan anderen hier mee om? 

This topic has been closed for replies.

12 replies

Contributor
March 24, 2026

Deze versie van een niet officiele release notes pagina kwam een keer voorbij en vind ik erg prettig werken.

https://toolkit.itservices4u.nl/#releasenotes

Dank je wel. Dit is zeker handig.

New Member ⭐⭐
April 16, 2026

Goed onderwerp. Ik loop tegen het zelfde aan en niet alleen bij TOPdesk. Sommige software pakketten hebben een heel specifieke update datum en dan is het zeer duidelijk wat eraan komt en wanneer, in de agenda zetten (in een change zetten) etc. Maar bij TOPdesk heb ik dat nog niet zo gemerkt. Ja ook ik volg de webinars, lees release notes (die achteraf lijken te melden wat er is gewijzigd) etc. maar ik mis toekomstige update data die ik in mijn agenda kan zetten met bijbehorende release notes. ​@Sanne van Opstal-Brakel Is dit voor klanten wel ergens te zien?