Skip to main content
Question

Asset Management filters

• January 26, 2026
  • 5 replies
  • 54 views

Forum|alt.badge.img+2

Is het mogelijk om te zoeken op meerdere verschillende assets (bijvoorbeeld simcard1 en simcard2) in één zoekopdracht/filter? (dus niet opeenvolgend). Volgens mij kan het niet, de zoekfunctie kent voor zover ik zie niet iets van een OR of AND  operator.

5 replies

Forum|alt.badge.img+6

Hi,

Helaas is het, mijn wetende, niet mogelijk om dit via de Asset Management interface te doen. Maar.. er is nog een verborgen / onlogische oplossing. Je kan het haast niet geloven, maar het is echt waar! Het kost wel wat meer klikjes, daar ben ik eerlijk in.

Een mogelijke oplossing: gebruik maken van oldskool selecties.

AND / OR statements mogelijk

Na klikken op “Selectie gebruiken”, krijg je het resultaat. 

Klik vervolgens op een middel, en jawel.. Asset Management opent:

Hopelijk helpt dit.

Forum|alt.badge.img+2
  • Author
  • New Member
  • January 27, 2026

ik krijg helaas een Interne serverfout als ik op Selectie gebruiken klik.

Forum|alt.badge.img+6

ik gebruik dan onderstaande, maar krijg helaas een Interne serverfout als ik op Selectie gebruiken klik.

Vreemd dat je een serverfout krijgt na het uitvoeren van een selectie. Dat zou niet moeten. Wellicht even een ticket aanmaken bij support of later nog eens proberen. 

Overigs; ben je ervan bewust dat er 06 nummers zichtbaar zijn binnen je screenshot?

Forum|alt.badge.img+2
  • Author
  • New Member
  • January 27, 2026

dank je, ik heb de afbeelding maar weer verwijderd. Ik zal idd een ticket inschieten

Cees Barnhoorn
Forum|alt.badge.img+1

Wij worstelen met ditzelfde probleem, via selecties is voor ons te omslachtig.  Via via heb ik begrepen dat TOPdesk voor het ministerie van Buza iets gebouwd zou hebben. Maar wat is nog niet bekend.