Skip to main content
Question

Afbeelding bij asset

  • May 8, 2026
  • 6 replies
  • 159 views

Forum|alt.badge.img+4

In de huidige configuratiemodule hebben we bij diverse apparaten een afbeelding toegevoegd. Bij de overgang naar de asset module kan dat niet meer op dezelfde manier. Ik heb begrepen dat deze afbeelding dan alleen als bijlage aan het asset gekoppeld is. Ik ben benieuwd hoe anderen hiermee omgaan. Het liefst willen we dat dit op dezelfde manier kan werken. Dat is prettig voor de collega's die onderhoud plegen.

6 replies

Hanny
Forum|alt.badge.img+1
  • New Member ⭐⭐⭐⭐
  • May 11, 2026

Hoi Patrica 

Hier heeft een handige collega een workaround gemaakt via de webwidget naar GitHub. In ons geval moet de medewerker wel in dienst blijven en dit willen faciliteren 😉 maar het is een oplossing.

 

 


Forum|alt.badge.img+8

Hoi Patrica 

Hier heeft een handige collega een workaround gemaakt via de webwidget naar GitHub. In ons geval moet de medewerker wel in dienst blijven en dit willen faciliteren 😉 maar het is een oplossing.

 

 

Leuke workarround!

 

Wist je dat je dit ook gewoon zelf kunt ‘hosten’ via je TOPdesk omgeving in de ‘open’ map? Zie KI 19048. Scheelt weer een schakel in de chain!

Mocht je hulp nodig hebben, stuur maar een DM.


Hanny
Forum|alt.badge.img+1
  • New Member ⭐⭐⭐⭐
  • May 13, 2026

Hoi Patrica 

Hier heeft een handige collega een workaround gemaakt via de webwidget naar GitHub. In ons geval moet de medewerker wel in dienst blijven en dit willen faciliteren 😉 maar het is een oplossing.

 

 

Leuke workarround!

 

Wist je dat je dit ook gewoon zelf kunt ‘hosten’ via je TOPdesk omgeving in de ‘open’ map? Zie KI 19048. Scheelt weer een schakel in de chain!

Mocht je hulp nodig hebben, stuur maar een DM.

Helaas zijn we nog niet in de Cloud, dus dan werkt het niet.


Forum|alt.badge.img+8

Hoi Patrica 

Hier heeft een handige collega een workaround gemaakt via de webwidget naar GitHub. In ons geval moet de medewerker wel in dienst blijven en dit willen faciliteren 😉 maar het is een oplossing.

 

 

Leuke workarround!

 

Wist je dat je dit ook gewoon zelf kunt ‘hosten’ via je TOPdesk omgeving in de ‘open’ map? Zie KI 19048. Scheelt weer een schakel in de chain!

Mocht je hulp nodig hebben, stuur maar een DM.

Helaas zijn we nog niet in de Cloud, dus dan werkt het niet.

Dat werkt ook voor virtual appliances hoor :). Tenzij je toegang tot je omgeving van buitenaf dichtgezet hebt.

 


Sanne van Opstal-Brakel
Employee
Forum|alt.badge.img+15

@Patricia Keijer is je vraag ondertussen beantwoord? Of heb je nog meer hulp nodig? 


Forum|alt.badge.img+4

@Patricia Keijer is je vraag ondertussen beantwoord? Of heb je nog meer hulp nodig? 

Hallo Sanne, ik heb de geboden oplossingen doorgegeven aan ​@Yush Lam en Camilo. Het is opgenomen in de impactanalyse. Zij gaan er verder mee aan de slag. Ik denk dat ik voor nu geen hulp meer nodig heb. Allen bedankt voor jullie reacties.