Skip to main content

Praat mee over de TOPdesk Roadmap Webinar!

• March 10, 2026
  • 6 replies
  • 293 views

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Volg je op dit moment de TOPdesk Roadmap Webinar – of kijk je ’m later terug? We horen graag wat jij ervan vindt!

Gebruik deze post om tijdens de webinar live mee te praten, of laat achteraf jouw inzichten en vragen achter. Dit is dé plek om samen te ontdekken wat de nieuwe ontwikkelingen kunnen betekenen voor jouw dagelijkse werk met TOPdesk.

Waar kun je hier over delen?

💡 Wat valt je op?

Welke plannen of productontwikkelingen springen eruit voor jouw organisatie?

❓ Heb je vragen?
Stel ze gerust. Andere Community‑leden – en het TOPdesk team – denken graag met je mee.

📣 Hoe kijk jij naar de toekomst van TOPdesk?
Sluiten de aangekondigde stappen aan bij jouw verwachtingen? Waar ben je enthousiast over, of waar wil je meer over weten?

6 replies

Paul Verhoeff
Forum|alt.badge.img+1

Niels praat iets te snel en valt regelmatig weg tegen einde zin en dan versta ik hem niet

Forum|alt.badge.img
  • New Member
  • March 10, 2026

Vraag vanuit on-premise klant. Geldigheid topdesk browser certificaten worden steeds korter tot aan 47 dagen in 2029 (zie mijn vraag TDR26 03 1402). Gaat er voor TopDesk een automatische certificaten vernieuw tool geimplementeerd worden?

Forum|alt.badge.img

Vraag vanuit on-premise klant. Geldigheid topdesk browser certificaten worden steeds korter tot aan 47 dagen in 2029 (zie mijn vraag TDR26 03 1402). Gaat er voor TopDesk een automatische certificaten vernieuw tool geimplementeerd worden?

Goede vraag, Paul. Ik vroeg me dit eerlijk gezegd ook af. De geldigheid van de certificaten loopt nu al terug naar zo’n 200 dagen, volgend jaar naar 100, en uiteindelijk zelfs naar 47 dagen vanaf 15 maart 2029. Voor on‑premise omgevingen wordt dit op termijn bijna niet meer handmatig te beheren.

Forum|alt.badge.img+1
  • New Member
  • March 11, 2026

kunnen wij ook testen met het aanmaken van een call vanuit Teams?

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

kunnen wij ook testen met het aanmaken van een call vanuit Teams?

Momenteel word de nieuwe Teams oplossing in een gesloten bèta getest met een selectie klanten en worden hier nu geen nieuwe klanten aan toegevoegd. 
Indien er uit de bèta tests geen bijzondere zaken komen hoop ik wel dat de oplossing snel beschikbaar gaat komen. 

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Goede vraag, Paul. Ik vroeg me dit eerlijk gezegd ook af. De geldigheid van de certificaten loopt nu al terug naar zo’n 200 dagen, volgend jaar naar 100, en uiteindelijk zelfs naar 47 dagen vanaf 15 maart 2029. Voor on‑premise omgevingen wordt dit op termijn bijna niet meer handmatig te beheren.

@Ronald de Raat  en ​@PaulMLRU ik ga dit intern uitzoeken en kom er op terug.