Skip to main content

Inzicht in 2026: Product Roadmap webinar

• February 26, 2026
  • 8 replies
  • 43 views

DindaW
Community Manager
Forum|alt.badge.img+1

Op 10 maart om 11:00 uur nemen we je tijdens de Roadmap 2026 webinar mee in onze plannen voor het komende jaar. Meld je aan.

Deze onderwerpen kun je onder andere verwachten tijdens de webinar:

🔎 AI-features

Wat we in Q4 2025 hebben gereleaset én wat eraan komt. Functionaliteiten die je helpen sneller tickets op te pakken en je kennisbank makkelijker uit te breiden.

📝 De vernieuwde rich text editor voor incidentkaarten

Meer overzicht en duidelijkere communicatie binnen je team.

💬 De out-of-the-box Microsoft Teams-integratie

Werk je veel in Teams? Dan laten we zien hoe je TOPdesk daar slimmer in kunt gebruiken.

📚 De nieuwe Knowledge Explorer

Sneller de juiste informatie vinden en meer uit je kennisbank halen.

🌐 Het vernieuwde Self-Service Portal

Gebruiksvriendelijker en klaar voor de volgende stap in selfservice.

Je krijgt een helder overzicht van onze plannen voor 2026  en vooral: wat je daar concreet van merkt in je dagelijkse werk.

Naar welke ontwikkeling ben jij het meest benieuwd en waarom? Laat het weten in de comments.

8 replies

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Ik ben aangemeld. Hoop het live mee te kunnen maken.

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

En waar kijk jij het meest naar uit ​@Christiaan Fousert ? 

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

En waar kijk jij het meest naar uit ​@Christiaan Fousert ? 

Leuke nieuwtjes, met name over Ai

Forum|alt.badge.img+1

In verband met de vernieuwe SSP, is de search zoekfunctie dan AI gedreven? Indien niet, komt dit in de toekomst, of kijken we beter zelf naar een oplossing (meer bepaald dachten we aan een copilot chat die met topdesk praat) Ik kwam dit tegen: 

groeten, Tom

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

In verband met de vernieuwe SSP, is de search zoekfunctie dan AI gedreven? Indien niet, komt dit in de toekomst, of kijken we beter zelf naar een oplossing (meer bepaald dachten we aan een copilot chat die met topdesk praat) Ik kwam dit tegen: 

groeten, Tom

Dit ziet er wel heel gaaf uit. Maar zou natuurlijk nog mooier zijn als TOPdesk zelf een Ai zoekfunctie krijgt.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

groeten, Tom

Dit ziet er wel heel gaaf uit. Maar zou natuurlijk nog mooier zijn als TOPdesk zelf een Ai zoekfunctie krijgt.

Ik dacht overigens dat de zoekbalk in 2.0 ai gedreven zal zijn?

Ik ben ook andere ai oplossingen aan het voorbereiden voor als mijn bedrijf niet over wilt naar de duurste variant.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Ik ben er ook 🐝

DindaW
Community Manager
Forum|alt.badge.img+1
  • Author
  • Community Manager
  • March 2, 2026

@Tom Muyldermans als tipje van de sluier kan ik vast deze slide delen:

AI search - SSP

Met de vernieuwde SSP zetten we in op een AI-gedreven zoekfunctie.

Wil je alle details weten? Zorg dan zeker dat je het webinar bekijkt, dan zal Niels alles erover uitleggen.

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

@Tom Muyldermans als tipje van de sluier kan ik vast deze slide delen:

Met de vernieuwde SSP zetten we in op een AI-gedreven zoekfunctie.

Wil je alle details weten? Zorg dan zeker dat je het webinar bekijkt, dan zal Niels alles erover uitleggen.

TOP! Des te meer reden om bij het webinar te zijn 😉