Skip to main content

De TOPdesk Academy Online is live!

• February 4, 2026
  • 3 replies
  • 89 views

Forum|alt.badge.img+2

Onlangs zijn we live gegaan met TOPdesk Academy Online, ons nieuwe online leerplatform voor TOPdesk-klanten. We nodigen je graag uit om een kijkje te nemen en ons te helpen het platform verder te verbeteren.

Ben jij een TOPdesk applicatiebeheerder, net gestart of al ervaren? Dan horen we graag jouw mening. We zijn op zoek naar klanten van alle ervaringsniveaus die TOPdesk Academy Online willen verkennen, hun ervaringen willen delen en willen meebouwen aan hoe leren bij TOPdesk zich verder ontwikkelt.

Wat vragen we van je?

Als onderdeel van de early-accessfase ontvang je één gratis licentie met drie maanden toegang tot de eerste Essential learning journey, beschikbaar in Engels, Duits en Nederlands. In ruil daarvoor vragen we je het platform actief te gebruiken en een korte vragenlijst in te vullen over je leerervaring. Als je daarvoor openstaat, kunnen we je ook uitnodigen voor een kort interview van ongeveer 15 minuten, waarin we wat dieper ingaan op de inhoud, opzet en waarde van de e-learning.

Wat krijg je ervoor terug?

Jouw feedback draagt direct bij aan het verbeteren van het platform. Als dank voor je tijd ontvang je een certificaat als erkenning voor je deelname, en krijg je vroegtijdige, praktische ervaring met TOPdesk Academy Online.

Interesse om mee te doen?

Meld je aan via deze link en laat ons weten of je wilt deelnemen en of je openstaat voor een kort interview. We nemen daarna contact met je op over de vervolgstappen en toegang.

Alvast bedankt voor het meedenken en het samen vormgeven van de toekomst van leren bij TOPdesk!

3 replies

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

@Jonathan er is geen link maar ik wil me graag aanmelden.

Forum|alt.badge.img+2
  • Author
  • Employee
  • February 4, 2026

Bedankt voor het melden, lukt het om op het stuk tekst te klikken “Meld je aan via deze link en laat ons weten of je wilt deelnemen en of je openstaat voor een kort interview. We nemen daarna contact met je op over de vervolgstappen en toegang.” 

Mocht het nog niet lukken, dan stuur ik je de link in een aparte mail! 

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Bedankt voor het melden, lukt het om op het stuk tekst te klikken “Meld je aan via deze link en laat ons weten of je wilt deelnemen en of je openstaat voor een kort interview. We nemen daarna contact met je op over de vervolgstappen en toegang.” 

Mocht het nog niet lukken, dan stuur ik je de link in een aparte mail! 

t is inmiddels gelukt 👍🏼