Skip to main content
News

Co‑Working Day in Delft

• March 18, 2026
  • 11 replies
  • 57 views

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Op donderdag 21 mei zetten we de deuren van ons kantoor in Delft weer open voor een nieuwe Co‑Working Day, exclusief voor onze Community.

Een dag waarop je even uit je eigen omgeving stapt, anderen ontmoet die met dezelfde dingen bezig zijn én lekker kunt werken aan alles wat op jouw TOPdesk‑to‑do‑lijst staat.

Waarom je hierbij wil zijn

• Je werkt gefocust aan je eigen projecten; alleen of samen met anderen.
  • Je kunt sparren met peers over vragen, ideeën of uitdagingen waar je in je dagelijks werk tegenaan loopt.
  • Je laat je inspireren door spontane gesprekken die je normaal niet zo snel voert.
  • En ja, er is ruimte voor een potje Mario Kart 🏎️. Omdat het kan.

Wat staat er op het programma?

• 09:00 – Ontvangst met koffie/thee
  • 09:30 – Start & kennismaking
  • 10:00Unconference: welke topics willen we samen oppakken?
  • 11:30 – Werken achter de werkplekken
  • 12:30 – Lunch (bij mooi weer: optioneel een rondje wandelen door Delft)
  • 13:30 – Verder werken achter de werkplekken
  • 16:00 – Borrel

Aanmelden

🔗 Registratielink: https://page.topdesk.com/nl/community-co-working-day

Let op: plekken zijn beperkt en aanmelden is echt nodig.

11 replies

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Present! 😃

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Ik ben er zeker weten bij!! Ik kijk er naar uit om iedereen te zien! :D

Huibert Harmanny
Forum|alt.badge.img+3

Leuk initiatief! Wat moet ik me er inhoudelijk qua niveau bij voorstellen? Is dit voor de doorgewinterde topdesk beheerder die er een dagtaak aan heeft, voor de instapper die net incidentmanagement ingericht heeft, of .. ?

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Leuk initiatief! Wat moet ik me er inhoudelijk qua niveau bij voorstellen? Is dit voor de doorgewinterde topdesk beheerder die er een dagtaak aan heeft, voor de instapper die net incidentmanagement ingericht heeft, of .. ?

Hi Huibert,

Ik was er vorige keer voor de eerste keer bij, en ik ervaarde het als laagdrempelig!

Zeker een aanrader om wat nieuws te leren, mensen te ontmoeten, en samen ergens aan te werken!! 

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Het is voor ieder niveau interessant. Er waren er vorige keer die heeeeel veel ervaring hebben maar ook die nog maar net waren begonnen.
Het is leuk om van elkaar te leren, en wellicht ook iets aan een ander te leren.
En daarnaast is het ook altijd leuk om andere beheerders en TOPdesk medewerkers te ontmoeten.

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Ik heb eigenlijk vrij weinig toe te voegen ​@Huibert Harmanny op wat ​@Robin Noppert  en ​@Christiaan Fousert  al zeggen. 

's ochtends draait het om kennismaken met elkaar en gesprekken met elkaar voeren op topics die jullie zelf indienen en 's middags dan werken achter een plekwerk. En vorige keer zag je dat veel mensen op dat moment ook nog met elkaar verder praten over zaken die ze in de ochtend met elkaar deelden. 

@Robin Noppert vergeet je niet je aan te melden 😉

Gerwin Filius
Forum|alt.badge.img+6

Ik ben er ook bij 🙋🏻 Leuk initiatief.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Ik heb eigenlijk vrij weinig toe te voegen ​@Huibert Harmanny op wat ​@Robin Noppert  en ​@Christiaan Fousert  al zeggen. 

's ochtends draait het om kennismaken met elkaar en gesprekken met elkaar voeren op topics die jullie zelf indienen en 's middags dan werken achter een plekwerk. En vorige keer zag je dat veel mensen op dat moment ook nog met elkaar verder praten over zaken die ze in de ochtend met elkaar deelden. 

@Robin Noppert vergeet je niet je aan te melden 😉

Oops, even ontschoten…. Heb me aangemeld!!

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Leuk om jullie dan (weer) te ontmoeten.

Gerard
Forum|alt.badge.img+3
  • Starter
  • March 24, 2026

Leuk maar we zijn een school en zitten dan midden in de toets weken. Ik laat deze aan me voorbijgaan 

KevinStouthandel
Forum|alt.badge.img+2

Ik ben er weer bij! Heel leuk en vooral interessant!