Skip to main content

Nieuwe Text Editor in productie!

• March 23, 2026
  • 28 replies
  • 275 views

Show first post

28 replies

Forum|alt.badge.img

Ook wij zijn sinds gisteren live! Wat een vooruitgang.

Wel heb ik een klein ‘irritatie’-puntje opgemerkt, dat ik inmiddels ook bij support heb gemeld. Wanneer je aan het typen bent in de editor en je even het venster of tabblad verlaat om iets anders te raadplegen, verliest de editor de focus. Je moet dan opnieuw in het tekstvak klikken voordat je verder kunt typen. An sich geen groot issue, maar wel storend in het gebruik.

In de oude editor gebeurde dit niet, en zelfs binnen de nieuwe editor in de kennisbank ervaar ik dit probleem niet.

Ja precies hier hoor ik dus ook heel veel klachten van mijn behandelaren over.

“We merken dat je nu dubbel moet klikken eer je tekst in het teksvlak in kunt geven. We merken dat we al aan het typen zijn voordat het blok open staat voor nieuwe tekst.”

Waardoor we elke keer opnieuw moeten typen. 

Kan dit ajb weer teruggezet worden zodat je meteen in het tekstblok kunt typen.
Al die extra klikjes die er nu ingebouwd zijn brengen het positieve nieuwtje van Ctrl c en V totaal niet als een update helaas. 

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

@Fia vd Grinten mijn advies is om deze feedback vooral in te dienen via tip.topdesk.com zodat het direct uit komt bij de juiste mensen. 

Forum|alt.badge.img

@Fia vd Grinten mijn advies is om deze feedback vooral in te dienen via tip.topdesk.com zodat het direct uit komt bij de juiste mensen. 

Dit had ik ook al gedaan zie

Wensen Topdesk blok melding

TDR26 03 7212