Skip to main content

Welkom in de Lounge 🛋️

• January 6, 2026
  • 13 replies
  • 84 views

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

De Lounge is je plek voor informele gesprekken die niet (direct) werk-gerelateerd zijn. Denk aan hobbies,  inspirerende boeken, events, muziek, handige routines, werk-privé tips, een leuke community‑win of gewoon even bijpraten met collega‑gebruikers. We houden het ontspannen, vriendelijk en waardevol voor iedereen.

13 replies

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Het begin van een legendarische community lounge! 💫

Mijn favoriete boeken zijn die van Harry Potter, en mijn favoriete filmreeks is Halloween (Michael Myers) wat zijn jullie aanraders? 

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Mijn favoriete boeken zijn die van Harry Potter, en mijn favoriete filmreeks is Halloween (Michael Myers) wat zijn jullie aanraders? 

Hier nog een grote Harry Potter fan!!!

Qua boeken kan ik je The Empyrean serie aanraden van Rebecca Yarros, boek 1 is Fourth Wing. Het was zo goed dat ik meerdere keren dat 3 AM heb liggen lezen omdat ik de tijd niet in de gaten had...

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Hier nog een grote Harry Potter fan!!!

Qua boeken kan ik je The Empyrean serie aanraden van Rebecca Yarros, boek 1 is Fourth Wing. Het was zo goed dat ik meerdere keren dat 3 AM heb liggen lezen omdat ik de tijd niet in de gaten had...

Die ga ik eens opzoeken! Leuk!

Anton Hooijmans
Forum|alt.badge.img+2

Qua boeken kan ik je The Empyrean serie aanraden van Rebecca Yarros, boek 1 is Fourth Wing. Het was zo goed dat ik meerdere keren dat 3 AM heb liggen lezen omdat ik de tijd niet in de gaten had…

Ben heel benieuwd. Nieuwe goede boeken sta ik altijd voor open!

Op 't moment ben ik bezig in het derde deel van The Stormlight Archive van Brandon Sanderson. Hoge Game of Thrones vibes. Ook deze reeks = grote aanrader. Houd wel rekening met zo'n 1000 pagina's per boek ;-)

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Qua boeken kan ik je The Empyrean serie aanraden van Rebecca Yarros, boek 1 is Fourth Wing. Het was zo goed dat ik meerdere keren dat 3 AM heb liggen lezen omdat ik de tijd niet in de gaten had…

Ben heel benieuwd. Nieuwe goede boeken sta ik altijd voor open!

Op 't moment ben ik bezig in het derde deel van The Stormlight Archive van Brandon Sanderson. Hoge Game of Thrones vibes. Ook deze reeks = grote aanrader. Houd wel rekening met zo'n 1000 pagina's per boek ;-)

Ik zag dat van die reeks nog 5 boeken zullen uitkomen… Dat is een behoorlijke hap!! Ook voor de schrijver haha!

Anton Hooijmans
Forum|alt.badge.img+2

Ik zag dat van die reeks nog 5 boeken zullen uitkomen… Dat is een behoorlijke hap!! Ook voor de schrijver haha!

Hahaha, ja, inderdaad. Maar op de een of andere manier lijkt deze auteur haast sneller te kunnen schrijven, dan ik zijn boeken kan lezen 😜 Nog heel wat moois in 't verschiet in ieder geval.

Roland de Schepper
Employee
Forum|alt.badge.img

Zeis"-boekenserie 3 boeken (Arc of a Scythe) is ook wel een goede, korte serie.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Zeis"-boekenserie 3 boeken (Arc of a Scythe) is ook wel een goede, korte serie.

Leuk! Zo maken we met ze alleen een mooie To be read list ahah!

Mensen nog leuke plannen van het weekend?

Ik zelf hoop dat mijn vlucht zaterdag door gaat, want ik zou morgen gaan vliegen naar london voor een theatervoorstelling… hopelijk wordt niets geannuleerd…. 

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Ik hoop ook dat je vlucht gaat ​@Robin Noppert ! Naar welk theaterstuk ga je? 

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Het lijkt er alle schijn van te hebben dat het door mag gaan!

We gaan naar Harry Potter and the Cursed Child!!

Forum|alt.badge.img+1
  • New Member
  • January 16, 2026

Voor iedereen die Harry Potter leuk vind raad ik: De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel  aan. Echt heel leuk!!!

Forum|alt.badge.img+1
  • New Member
  • January 16, 2026

Ben je nog gegaan ondanks alle sneeuw en ijs? Of pech gehad?

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Ben je nog gegaan ondanks alle sneeuw en ijs? Of pech gehad?

Haha nee we hebben het gehaald! De vlucht zou vertraagd worden met een half uur maar dit werd toch rechtgetrokken, veel gehaast maar uiteindelijk hadden we nog zelfs 2 uur voordat de show begon over, dus konden we nog mooi even winkelen XD