Skip to main content

TIPs voor community

• January 29, 2026
  • 7 replies
  • 43 views

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Is het een idee om een topic te hebben waar we tips kunnen geven voor het TOPdesk community?

Zelf vind ik bijvoorbeeld de emoji's erg onhandig werken. Je moet echt zoeken naar bijvoorbeeld een duim omhoog. 

En zo zijn er misschien nog wel meer handige tips die Sanne kan meenemen naar de leverancier of in de inrichting van de community.

7 replies

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Wellicht gewoon een feedback knop of site al zou voldoen om tips voor de community te ontvangen?

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Bedankt goed idee en goede feedback ​@Christiaan Fousert en ​@Robin Noppert ik ga hier eens naar kijken wat we hier voor kunnen doen. Tot die tijd mag je het ook gewoon mailen naar TOPdeskCommunity@topdesk.com 
(Of reageer op deze post, die zal ik ook goed blijven volgen) 

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

fijn! Als ik een lijstje heb zal ik bij je aan de bel trekken!

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Helemaal super! 
Was ook een beetje mijn idee om daarom een toppic te starten :-)

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Een belangrijk aandachtspuntje: Ook zonder inloggen is de community door te lezen en kan je gebruikers informatie bekijken.
Dat lijkt me toch niet de bedoeling?

Forum|alt.badge.img+7

Een belangrijk aandachtspuntje: Ook zonder inloggen is de community door te lezen en kan je gebruikers informatie bekijken.

Is er een specifieke reden waarom je dit niet zou willen?  Ikzelf weiger bijv om  accounts aan te maken voor communities, voor het lezen van probleem - oplossingen. Ikzelf heb geen geheimen.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Is er een specifieke reden waarom je dit niet zou willen?  Ikzelf weiger bijv om  accounts aan te maken voor communities, voor het lezen van probleem - oplossingen. Ikzelf heb geen geheimen.

Mee eens, ik zorg er toch voor dat de dingen die niet gelezen hoeven te worden hier niet gedeeld (hoeven te ) worden. Op andere forums meld ik mezelf eigenlijk ook nooit aan….