Skip to main content

šŸ” Maandag 16 maart Ā = Dag van de Thuiswerker! Werk jij vandaag vanuit huis? Dan is dit jouw moment!

• March 16, 2026
  • 12 replies
  • 29 views

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

De dag waarop we vieren hoe flexibel, gefocust en vindingrijk onze thuiswerkers zijn. Of je nu werkt vanaf je eettafel, thuiskantoor, favoriete stoel of zelfs de serre:Ā jij zorgt ervoor dat alles blijft draaien. šŸ’Ŗ

ā˜• Hoe ziet jouw thuiswerkritme eruit?
Iedereen heeft zo z’n eigen flow. De ƩƩn start met een koffie‑ritueel, de ander wandelt eerst een rondje of heeft juist een strak geplande focus-ochtend. En jij?

šŸ‘‰ Laat in de comments zien hoe jouw thuiswerkdag eruitziet!

Deel een foto van je werkplekĀ  Laat weten wat jouw ultieme thuiswerktip is šŸ’”

Of vertel: wat vind je juist het fijnst aan thuiswerken?

Ook op afstand blijft onze Community een plek om elkaar te inspireren, vragen te stellen en ideeƫn uit te wisselen. Dus haak vooral aan juist vandaag!

Ik kijk uit naar jullie reacties Ć©n jullie werkplekfoto’s. šŸ“ø

Happy Thuiswerkdag! šŸŽ‰

12 replies

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

En zoals je kunt zien werk ik vandaag niet vanuit huis maar een dagje op kantoor. MƔƔr mijn thuiswerk ritueel is dat zodra we de kindjes naar school hebben gebracht ​@Stefan van OpstalĀ en ik meestal een rondje polder lopen om alvast lekker wat beweging te hebben gehad vóórdat we de dag thuis starten gevolgd door een kop koffie/thee/matcha terwijl de laptops opstarten.Ā 

Ik moet zeggen, ik vind thuiswerken altijd fijn als ik een dag met weinig meetings heb en vooral even moet focussen
Of omdat het met de ā€˜thuislogistiek’ gewoon wat handiger uitkomt en dan is het gewoon heel fijn om die optie te hebben.Ā 

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Ik werk meestal 2 en soms 3 dagen in de week thuis.
Aangezien ik een rustige werkplek nodig heb en dit op kantoor er niet is kom ik eigenlijk alleen nog op kantoor als ik afspraken heb waarvoor ik echt op kantoor moet zijn. Ons team overleg is er daar eentje van.

Het voordeel aan thuiswerken is dat ik veel dieper ergens in kan duiken. Ik merk soms wel dat ik mezelf wel soms moet dwingen om te focussen omdat ik anders snel afdwaal en andere dingen ga doen.

Op thuiswerk dagen begin ik om 7 uur met werken terwijl ik op kantoor dagen om 7 uur de deur uit ga.Ā 

Een foto zit er vandaag even niet in, aangezien mijn werkplek op zolder is en die nog niet is geĆÆsoleerd werk ik vandaag aan de keukentafel omdat anders de wind m'n haren door de war blaastĀ šŸ˜†
Die foto houdt je dus nog even tegoed, want ik heb best een mooie werkplek, al is hij nog niet af.

Gerwin Filius
Forum|alt.badge.img+6

Ik werk 2 dagen thuis in Rijen en 2 dagen in Vlissingen. Thuis heb ik op zolder een prettig/rommelige werkruimte.

Voordelen:

• Lekkere koffieĀ ā˜•Ā 

• Minder kantoorruis (meer focus 🧠)

• Geen 3+ uur in de autoĀ 

• Gezellig samen lunchen tussen de middag

Nadelen:

• Geen ā€œkantoorgezelligheidā€
  • Ik mis best welĀ eens wat zakelijke/prive dingen die op kantoor worden besproken

Ā 

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Ik werk 1 dag vanuit huis, vanwege revalidatie aan een heup operatie, maar ik moet zeggen, het bevalt prima om op mijn halve dag lekker vanuit huis te werken.
Ā 

Ik bespaar jullie de foto van mijn bureau…. Dit is namelijk ook mijn hobby bureau naast mijn 3d printer… Er liggen gelukte, mislukte en half afgemaakte projectjen verspreid over het bureau tussen allemaal plastic van de filamentrollen…..

Maar ik zie een fantastische plek boven mij!

Gerwin Filius
Forum|alt.badge.img+6

Sterkte ​@Robin NoppertĀ met je herstel. Bij ons liggen die projecten aan de grote tafel beneden 😁
Daar vindt je o.a. lego projecten van m’n vriendin, schetsen van mij en nog wat duplo van ons zoontje.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Sterkte ​@Robin NoppertĀ met je herstel. Bij ons liggen die projecten aan de grote tafel beneden 😁
Daar vindt je o.a. lego projecten van m’n vriendin, schetsen van mij en nog wat duplo van ons zoontje.

Dankje :DĀ 

en fantastisch! Helaas woon ik nog thuis en als ik mijn Lego hogwarts castle op de grote tafel beneden zet, dan zullen mijn ouders hem 1 dag tolereren, en vervolgens hoor ik… naar boven er mee of ik zoek een plekje in de container…. XD

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Ā 

Ā 

Die Lego vind ik een heeeeeel goed plan voor mijn thuiswerkplek op zolder die nog in ontwikkeling is. Gaaf!!

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Welkom op mijn thuiswerkplek ook een hoop lego hier. The Wave is mijn laatste project en moet ik nog ophangen aan de muur.

Gerwin Filius
Forum|alt.badge.img+6

Die Lego vind ik een heeeeeel goed plan voor mijn thuiswerkplek op zolder die nog in ontwikkeling is. Gaaf!!

Ik heb er net weer 1 bij gezet. Zo blijf je bezig 😁

Ā 

Ā 

Forum|alt.badge.img+4
  • Starter
  • March 17, 2026

Ik werk 1 dag vanuit huis, vanwege revalidatie aan een heup operatie, maar ik moet zeggen, het bevalt prima om op mijn halve dag lekker vanuit huis te werken.
Ā 

Ik bespaar jullie de foto van mijn bureau…. Dit is namelijk ook mijn hobby bureau naast mijn 3d printer… Er liggen gelukte, mislukte en half afgemaakte projectjen verspreid over het bureau tussen allemaal plastic van de filamentrollen…..

Ik heb ook mijn 3D printer op mijn bureau.

Echt leuk om te hebben, maar dat maakt hem wel een stuk voller.

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Zoals beloofd nog een foto van mijn thuiswerkplek op zolder. Daar moet nog heeeeeel veel gedaan worden dus hij gaat ongetwijfeld nog een aantal keer veranderen en mooier worden.
Op het scherm overigens een foto van ons ā€œbescheiden optrekjeā€ zoals het was toen we het in juli vorig jaar kochten. Rechts is het deel waar ik woon met mijn hamsters.

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Ā 

Ik heb ook mijn 3D printer op mijn bureau.

Echt leuk om te hebben, maar dat maakt hem wel een stuk voller.

Ja….. de printer zelf is al een unit… laat staan alle friemeltjes die ik nog niet in de prullenbak heb weten te gooien….