Skip to main content

Het is International Beatles Day! 🎵 (25 juni)

• June 25, 2026
  • 3 replies
  • 19 views
Sanne van Opstal-Brakel
Employee
Forum|alt.badge.img+15

Eerlijk is eerlijk , de Beatles hebben ons meer nagelaten dan tijdloze muziek. Ze lieten ons ook een paar verrassend herkenbare lessen achter voor iedereen die werkt in servicemanagement.

Even denken:

"Help!" waarschijnlijk de meest herkenbare onderwerpregel voor een melding ooit geschreven.

"Come Together" wat elk afdelingsoverstijgend wijzigingsverzoek zo hard nodig heeft.

"Let It Be" — de innerlijke monoloog van elke operator die besluit die ene terugkerende melding toch maar niet te escaleren. Weer.

"A Hard Day's Night" eigenlijk gewoon een SLA-overschrijding op melodie.

En natuurlijk: "With a Little Help from My Friends" want daar is deze Community precies voor.

Dus: wat is jouw favoriete Beatles-nummer en waar doet het je aan denken op het werk? 

Laat het weten in de reacties. We have a feeling het wordt een goede.

3 replies

Niels Henriët
Forum|alt.badge.img+5

Mijn favoriete Beatles-nummer is Yesterday.

Dat doet me op het werk denken aan alle taken die ik gisteren eigenlijk al had willen afronden, maar die vandaag nog steeds vrolijk in mijn inbox zitten alsof er niks is gebeurd.

🎵 Yesterday… all my deadlines seemed so far away… 🎵

Sanne van Opstal-Brakel
Employee
Forum|alt.badge.img+15

Love it ​@Niels Henriët  die kanik dagelijks dan wel draaien want er blijven helaas altijd zoveel mooie dingen liggen waar je nooit aan toe komt. 

Mijn favoriet is Blackbird en dat voelt heel toepasselijk nu we de TOPdesk Community hebben.

Je bouwt iets op, geeft het liefde, en hoopt dat mensen de weg ernaar toe vinden. Dat het een plek wordt waar klanten durven vragen stellen, waar iemand anders denkt "oh, dat herken ik" en gewoon even antwoord geeft. Waar oplossingen worden gedeeld die i zelf nooit hadd kunnen bedenken.

"Take these broken wings and learn to fly"  alleen hoop ik als community manager natuurlijk dat de vleugels helemaal niet gebroken zijn, maar dat mensen ze gewoon nog niet hebben uitgeslagen.

Blackbird - The Beatles

Sanne Haller
Forum|alt.badge.img+8
  • Contributor
  • June 25, 2026

Eleanor Rigby is denk ik mijn favo… Zowel de beatles versie als die van de band Pain.

Veel nummers van de Beatles zijn perfect om het in een metal jasje te gieten trouwens :)