Skip to main content

💙 Blue Monday – Laten we er samen iets vrolijks van maken!

• January 19, 2026
  • 10 replies
  • 37 views
Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Maandag 19 januari staat bekend als Blue Monday, zogenaamd de meest sombere dag van het jaar. Maar samen maken we er iets positiefs van!

👉 Hoe zorg jij voor een goede dosis energie op deze dag?
👉 Heb je een favoriete feel-good song? Deel ‘m in de comments! 🎶

Om je alvast op weg te helpen, hebben we een cheer-up playlist voor je klaarstaan:

🎧 https://open.spotify.com/playlist/1ue2TqF6QHgn9WYdLSharW?si=debc5e3dd4694ec2 

Doe mee en laat ons weten hoe jij Blue Monday overleeft!

Samen zorgen we voor een positieve vibe in de Community. 💪✨

10 replies

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Hoe zorg ik voor een goede dosis energie op blue monday? KOFFIE haha heel veel koffie. Overigens zijn mijn collega's mijn beste vrienden, hun zien doet mij altijd goed!

Ik heb op dit moment wel 2 nummers die me altijd blij maken: Don't Worry, be happy (Uh maar natuurlijk duhhhh). En Tuinieren van Vjeze Fur. Hij is mijn favouriete artiest, dus toen hij eindelijk een Solo album uitbracht maakte mij dat wel heel blij! 

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Blue monday?? Daar heb ik gelukkig geen last van 😀
Iedere dag is een mooie dag en je mag genieten van de mooie dingen die er steeds weer zijn. Dankbaarheid is dan ook een van mijn belangrijkste dingen.

Dankbaar voor een nieuwe dag, een dak boven mijn hoofd, een verwarming is huis (ook al merk je daar weinig van op een ongeïsoleerde zolder), dit community enz enz.

En qua muziek...wie mij kent zal het niet verbazen dat ik altijd gospel en worship muziek draai, vandaag dus ook 😄

Nou, als dit nog niet genoeg is om een Early adopter badge te krijgen weet ik het ook niet meer 😁
@Sanne van Opstal-Brakel om een of andere reden heb ik die nog niet gekregen 😪

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Blue monday?? Daar heb ik gelukkig geen last van 😀
Iedere dag is een mooie dag en je mag genieten van de mooie dingen die er steeds weer zijn. Dankbaarheid is dan ook een van mijn belangrijkste dingen.

Dankbaar voor een nieuwe dag, een dak boven mijn hoofd, een verwarming is huis (ook al merk je daar weinig van op een ongeïsoleerde zolder), dit community enz enz.

En qua muziek...wie mij kent zal het niet verbazen dat ik altijd gospel en worship muziek draai, vandaag dus ook 😄

Nou, als dit nog niet genoeg is om een Early adopter badge te krijgen weet ik het ook niet meer 😁
@Sanne van Opstal-Brakel om een of andere reden heb ik die nog niet gekregen 😪

Whoops denk aan mijn kant een foutje… de badge komt er aan ​@Christiaan Fousert  ;) 

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Whoops denk aan mijn kant een foutje… de badge komt er aan ​@Christiaan Fousert  ;) 

Kijk, helemaal super! Nu kan m'n dag helemaal niet meer stuk.

Marijn
Forum|alt.badge.img+2
  • Starter
  • January 20, 2026

Hoe zorg ik voor een goede dosis energie op blue monday? KOFFIE haha heel veel koffie. Overigens zijn mijn collega's mijn beste vrienden, hun zien doet mij altijd goed!

Dit zijn wel goede work vibes en deel dit helemaal met je! 🙌

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Dat over beste vrienden zijn met je collega's of dat van de koffie? :P

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Dat over koffie deel ik zeker met jullie 😁☕

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Haha, wij hebben sinds kort een mooi douwe egberts machine op de kamer die latte machiato kan zetten (gevaarlijk...)

Christiaan Fousert
Forum|alt.badge.img+5

Haha, wij hebben sinds kort een mooi douwe egberts machine op de kamer die latte machiato kan zetten (gevaarlijk...)

Whooooo…Dat wil ik ook 😋

Robin Noppert
Forum|alt.badge.img+11

Whooooo…Dat wil ik ook 😋

Je mag wel even bij ons komen hoor!!