Skip to main content
Question

Rapportage

• June 4, 2026
  • 2 replies
  • 12 views

Frank Arons
Forum|alt.badge.img+1

Goedemorgen,

Ik wil vanuit de wijzigingenmodule een overzicht maken van wijzigingen en wijziging activiteiten van een bepaalde afdeling. Hoe vraag ik deze gegevens zo aan dat ik de uitkomst van deze 2 rapportages kan samenvoegen tot 1 overzicht?

2 replies

Joost Oostindie
Forum|alt.badge.img+5

Hi Frank,

Omdat wijzingen en wijzigingsactiviteiten aparte kaarten zijn, kun je hier alleen aparte rapportages en selecties op bouwen en draaien.

Volgejs mij kan dit in TOPsesk niet samen. De makkelijkste manier om ze daarbuiten samen te voegen is waarschijnlijk door middel van een PowerBI overzicht of door de uitdraai van beide soorten te exporteren naar Excel en daarin samen te voegen.

Forum|alt.badge.img+2

Hi Frank,

Omdat wijzingen en wijzigingsactiviteiten aparte kaarten zijn, kun je hier alleen aparte rapportages en selecties op bouwen en draaien.

Volgejs mij kan dit in TOPsesk niet samen. De makkelijkste manier om ze daarbuiten samen te voegen is waarschijnlijk door middel van een PowerBI overzicht of door de uitdraai van beide soorten te exporteren naar Excel en daarin samen te voegen.

Beide tabellen samenvoegen kan je ook rechtstreeks in Power BI.
Zorg er dan wel voor dat de kolommen “changeid” (in de change tabel) en “changeactivityID” ‘in de changeactivity tabel) dezelfde naam hebben voor je samenvoegd.