Skip to main content
Starter ⭐
August 25, 2026
Question

Overzicht van rechten per behandelaar en behandelaarsgroep

• August 25, 2026
  • 2 replies
  • 52 views

Ik wil graag een overzicht hebben van alle behandelaars en hun rechten.

Hier is al eerder een topic over geweest, tverschuur deelt hierin een JSON file, alleen deze werkt niet bij mij. Het zou zomaar kunnen, dat ik iets fout doe en dat dit json-file bij anderen wel werkt. Dat hoor ik dan ook graag :)

2 replies

JeroenvdK
Explorer ⭐⭐⭐
August 25, 2026

Weet niet of dit dezelfde aanpak is. Maar ik gebruik deze action sequences. Ooit op basis van een TOPdesk voorbeeld van MyTOPdesk aangepast vanwege het feit dat comma-separation niet werkte.
Vandaag merkte is dat een waarde is vervallen in een van de endpoints. Die werd verderop niet gebruikt, dus uitgecomment. Bij mij werken deze ASen daarna weer.

Variabele is de plek waar je de naam van de csv opgeeft. Deze wordt in webdav/csvexport geplaatst.

Suc6!

JeroenvdK
Explorer ⭐⭐⭐
August 25, 2026

Ik was benieuwd, dus de oorspronkelijke post van tverschuur opgezocht.

Aanpak van deze AS is gelijk aan die van tverschuur. Beide AS zijn gemaakt op basis van hetzelfde originele MyTOPdesk voorbeeld met als eerste aanpassing ook een correctie voor die “fout” om de layout te corrigeren.

In de json in de post van tverschuur zit inderdaad in stap 4.2 dezelfde definitie ("value": "${permission["value"]}") waar bij mij de AS nu op foutliep. Ik verwacht dus dat je met deze nieuwe ASen geen probleem meer zult hebben en een vergelijkbare export krijgt als eerder.

Alleen de juiste filename ingeven als variabele ;-).