Skip to main content

In 1 Klik: De Laatste 10 Meldingen van Aanmelder en Behandelaarsgroep

• March 3, 2026
  • 6 replies
  • 59 views

Forum|alt.badge.img+4
Nice to have of nuttig?
Als behandelaar werk je aan een melding en wil je snel meer inzicht krijgen in de aanmelder. Denk daarbij aan de laatste tien meldingen die deze persoon heeft gedaan, specifiek binnen de behandelaarsgroep waarin je nu actief bent.
Via de drie puntjes (bepalen in contexmenu) open je de actiereeks, die vervolgens automatisch de laatste tien meldingen — onzichtbaar voor de aanmelder — toevoegt aan het actieveld van de huidige melding.

Voorbeeld:

6 replies

Forum|alt.badge.img+7

Heel gaaf! 

Gerwin Filius
Forum|alt.badge.img+6

Dank voor het delen. Wij hebben de variant van deze actiereeks draaien. Deze laat de laatste 10 meldingen zien van een middel als hier een melding van wordt gemaakt.

Bijv. de laatste 10 meldingen van een printer / laptop.

MartijnB
Forum|alt.badge.img+2
  • Starter
  • March 3, 2026

dat is een mooie toevoeging! 

Dank voor het delen!

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

Ook een leuke ​@tverschuur  heb je deze zelf ontwikkeld of uit de action sequence library in MyTOPdesk? Of heeft een consultant deze voor je gemaakt?

Forum|alt.badge.img+4
  • Author
  • Explorer
  • March 3, 2026

@Sanne van Opstal-Brakel . Die heb ik zelf gebouwd. 

Volgens mij staat er in de TOPdesk Library iets over “Meldingen met dezelfde Asset (Object)”.
Ik heb nog een paar andere voorbeelden die ik hier graag wil delen.
Daarnaast motiveert de gedachte van Rico Roodenburg — “Sharing is caring” — om actief kennis te delen. 😊

Sanne van Opstal-Brakel
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11

@tverschuur ja super leuk! Mag ik deze ook aan de resources toevoegen? En als je nog meer interessante actiereeksen hebt om te delen en je denkt dat die interessant zijn om toe te voegen aan de resources stuur me dan vooral ook een berichtje. Via de resources kunnen we het eenvoudig vindbaar houden. Vooral als er veel posts komen kan het in de toekomst nog wel eens zo zijn dat actiereeksen in posts moeilijk vindbaar gaan worden.