Zijn er hier mensen die de trainingen actiebeheer van TOPdesk hebben gevolgd?
Ik had gisteren de basistraining en moet zeggen dat dat nog best lastig was.
In maart zou ik de intermediate al hebben, maar ik vroeg me af of dat niet veel te snel is.
Iemand advies daarover?
API trainingen TOPdesk
Best answer by Jonathan
Hi
Leuk om te horen dat je interesse hebt in de API Intermediate training!
Freemarker komt inderdaad altijd terug in onze API-trainingen, maar met een belangrijk onderscheid per niveau:
-
Basistraining
In de basistraining trainen we je niet specifiek in Freemarker. De focus ligt op het begrijpen en opbouwen van aktiereeksen en het werken met de basis van de API. -
Intermediate training
In de intermediate training krijg je meer met Freemarker te maken, bijvoorbeeld bij:-
simpele aangepaste voorwaarden
-
het gebruiken van variabelen uit eerdere stappen
We laten je hier kennis mee maken en helpen je dit opstellen, maar ook deze training is geen Freemarker-training op zichzelf. Freemarker is vooral een hulpmiddel om nét een stap verder te gaan in je automatiseringsvaardigheden, niet het centrale onderwerp.
-
Twijfel je of de intermediate training al het juiste moment is? Kijk dan vooral of je jezelf herkent in de doelgroepomschrijving:
De training is bedoeld om een volgende stap te maken in het automatiseren met TOPdesk.
Je hebt de basistraining gevolgd en sindsdien gewerkt met aktiereeksen, óf je hebt het volgende onder de knie:
Het importeren en implementeren van een aktiereeks uit onze voorbeelden op My TOPdesk
Methods, endpoints en JSON zijn bekend terrein
Je kunt fouten herkennen en de juiste oplossing vinden in onze documentatie
Velden toevoegen en wijzigen in een aktiereeks gaat je gemakkelijk af
Als dit grotendeels bekend voor je klinkt, dan is de intermediate training zeker een logische volgende stap.
Hopelijk helpt dit bij het maken van je keuze!
Login to the community
No account yet? Create an account
Login with your MyTOPdesk account
Log inEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.