Ervaringen gezocht: Huisvestingsbeheer volledig ingericht in Asset Management
Binnen onze organisatie maken we momenteel nog gebruik van het standaard huisvestingsbeheer van TOPdesk. Hoewel dit ons veel functionaliteit biedt, lopen we in de praktijk ook tegen een aantal beperkingen aan. Daarom onderzoeken we of een volledige inrichting van huisvestingsbeheer binnen Asset Management op termijn een beter passende oplossing zou kunnen zijn.
Ik ben benieuwd of er organisaties zijn die hun huisvestingsbeheer volledig in Asset Management hebben ondergebracht, inclusief bijvoorbeeld:
- Gebouwen/vestigingen
- Ruimtes
- Huurders/gebruikers
- Installaties en overige vastgoedgerelateerde objecten
Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe jullie omgaan met externe melders. Gebruiken jullie hiervoor de standaard persoons- en vestigingskaarten in TOPdesk, een eigen constructie in Asset Management, of een combinatie van beide? En hoe werkt dit in de praktijk samen met het Self Service Portal?
Welke voordelen ervaren jullie? Zijn er ook zaken waar jullie juist tegenaan lopen of die je achteraf anders zou inrichten?
Ik kom graag in contact met organisaties die hier ervaring mee hebben om kennis uit te wisselen en van elkaar te leren.
Alvast bedankt voor het meedenken!