Skip to main content
Explorer ⭐⭐⭐⭐
September 22, 2026

Een laatste berichtje

• September 22, 2026
  • 1 reply
  • 20 views

Beste community-collega’s,

Vrijdag is mijn laatste werkdag bij Vicoma en daarmee komt ook mijn TOPdesk-beheer ten einde. Daarna heb ik nog een paar dagen vrij en ga ik op 1 oktober aan de slag als Consultant Dynamics 365 bij 9Altitudes.

Ik wil iedereen bedanken voor de prettige samenwerking en contacten binnen deze community. Ik zie de TOPdesk Community echt als een toegevoegde waarde voor ons als TOPdesk beheerders. Ga zo door! 🤗

Een speciaal bedankje gaat uit naar de “Community Fairy Godmother”, Sanne. Bedankt voor het organiseren van de diverse events, het opzetten van de Community-site, de tour door hartje Delft en het op de hoogte houden van ons allemaal. Ook jij: ga zo door! 😁

In mijn nieuwe functie ga ik weinig tot niets met TOPdesk te maken hebben. Maar mochten zij ooit TOPdesk gaan gebruiken, of krijg ik er later in mijn loopbaan toch weer mee te maken, dan zeg ik: tot de volgende keer!

Vrijdag verwijder ik mijzelf uit alle WhatsApp-groepen en wordt mijn mobiele nummer weer terug de voorraad in genomen voor andere collega’s. Mocht je met mij contact willen houden, voeg mij dan toe op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kevinstouthandel/

Groeten,

Kevin Stouthandel

1 reply

Sanne van Opstal-Brakel
Employee
September 22, 2026

​@KevinStouthandel  bedankt voor al je lieve woorden en al je bijdragen aan de TOPdesk Community.
Ik wens je heel veel succes en plezier bij 9Altitudes en wie weet tot ooit!

Sanne van Opstal-Brakel, your TOPdesk Community Fairy Godmother